Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Φρέσκα φασολάκια κονσερβα σε βάζα.


Στη λαική πήγα το πρωί με την γυναίκα μου και βρήκα σε ένα πάγκο φρέσκα φασολάκια σε πολύ καλή τιμή και προπαντώς..φρέσκα. Ξέρετε όλοι φαντάζομαι οτι αυτό φαίνεται αν σπάσετε τα φασολάκια με το χέρι και χωρίς να ..λυγίζουν. Αγόρασα λοιπόν 10 κιλά προς 1.49 το κιλό ( το τι άκουσα απο την Αχτίδα μου δεν λέγεται...)
Όμως τα καθάρισε εκίνη όσο εγώ έφτιαχνα τη ψαρόσουπα μας με 2 Χελιδονόψαρα και 2 Δράκαινες που αγόρασα. Την έφτιαξα μούρλια...
Τα καθάρισε λοιπόν και τα έβγαλε φωτογραφία για να σας τα δείξει λέει ...Τα έβαλε μάλιστα σε μία λεκάνη απο ...μπανιέρα των εγγονιών μας για να δείτε πόσα πολλά ήταν...


Τα έπλυνα λοιπόν καλά και έβαλα σε μια κατσαρόλα μεγάλη νερό να βράσει..Έβαζα κάθε τόσο μια ποσότητα και μόλις ζεματιζόντουσαν τα έβαζα στα βάζα που προηγουμένως είχα πλύνει με βραστό νερό και έβρασα τα καπάκια( καινούργια πάντα)


Τα έβαλα μετά σε μία κατσαρόλα τεράστια που έχουμε 2-3 όσα χωρούσαν και τα έβρασα για ελάχιστο χρόνο μέχρι να κοχλάσει το νερό. Εν συνεχεία τα έπιανα με μία πετσέτα και τα έβαζα ανάποδα στο πάγκο και σε άλλη πετσέτα να μη γλυστρίσουν.. Όταν κρύωσαν τα έπλυνα εξωτερικά , τους έβαλα ετικέτες και έγραψε η Αχτίδα μου την ημέρα..


Έτσι θα έχω στην αποθήκη μου για το χειμώνα για μας και τις κόρες μας φρέσκα φασολάκια για να τα μαγειρέψω όποτε θέλω.. Μ ε έπιασε φόβος βρε παιδιά.. δεν μου αρέσουν αυτά που ακούω στη τηλεόραση και λέω να κάνω τις..προμήθειες μου για ίσως δύσκολες μέρες. Εντάξει ..μη με παίρνετε στα σοβαρά σε αυτά που λέω.. Μου αρέσει να τα φτιάχνω. Δοκιμάστε κι εσείς όταν βρίσκετε λαχανικά που μπορούν να γίνουν κονσέρβα.

13 σχόλια:

Giorgos Varvakis είπε...

Φασολάκια για όλο το χρόνο!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο σας
Ευχαριστούμε για τη διαδικασία
Να είστε καλά
Καλό βράδυ

Ξανθή είπε...

Εγώ πάλι γιατί δεν μου φαίνεται περίεργο , το περίμενα από σένα, έχεις καιρό να μας δείξεις τις κονσέρβες σου!!
Πολλά φιλιά.

Tante Kiki είπε...

Μμμμμ!!! Φαίνονται πολύ ωραία!!

Maria B. είπε...

Δημήτρη καλό απόγευμα, πολύ ωραίο αυτό που προτείνεις. Εχω μια απορία, τα βάζεις χωρίς κάποιο υγρό? δηλαδή τα σουρώνεις και απλά τα βάζεις μέσα στο βάζο? και αν βγάλουν υγρά τι γίνεται?
απ'οτι κατάλαβα δεν χρειάζονται και ψυγείο, έτσι δεν είναι ??

φιλια πολλά

stalamatia είπε...

Ωραία ιδέα σε κονσέρβα!ευχαριστούμε που μας έδειξες τον τρόπο.

painter είπε...

Τέλειο!!!
Κι εμένα μια απ' τα ίδια, μια φοβία με έχει πιάσει και φτιάχνω κι εγώ όσα μπορώ για τον χειμώνα.
Φασολάκια είχα βάλει στην κατάψυξη... η δική σου ιδέα όμως μου αρέσει περισσότερο.
Θα το τολμήσω...

Καλή εβδομάδα να έχετε

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΞΑΝΘΙΑ!ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ!ΧΩΡΙΣ ΥΓΡΟ ΣΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ;ΑΝ ΝΑΙ...ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ Η ΒΡΑΣΤΟ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Κατερινα είπε...

Καλως σας βρηκα!!τι ομορφο που ειναι το μπλογκ σας??μου αρεσει που δημιουργητε μαζι...Θα δοκιμασω την συνταγη σας!!

Μαρία είπε...

Πολύ καλή ιδέα σας..δεν την είχα σκεφτεί..Μόνο που τώρα τα φασολάκια κοστίζουν πάνω από 2.50€ το κιλό..Θα δοκιμάσω όμως με μικρότερη ποσότητα..Να είστε καλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

περασα και απο εδω να σου ευχηθω Χρονια πολλα και καλα σε σενα και στον εγγονό σου.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία ιδέα ! Μόλις τώρα διάβασα τη διαδικασία αλλά θα ήθελα να ξέρω σε τι υγρό και σε τι υλικά συντηρούνται τα φασολάκια μέσα στο γυάλινο βάζο ! περιμένω τις γνώσεις σου !!! Αγγελική

Unknown είπε...

ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΒΑΖΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΑ ΒΡΑΣΕΙΣ...ΣΚΕΤΟ ΝΕΡΟ Η ΑΛΜΥΡΑ;

Ανώνυμος είπε...

Δεν χρειάζονται υγρα στο βάζο γιατί τα φασολάκια έχουν ήδη υγρασία λόγω του θερμίσματος και όταν θα βράσουν τα βάζα με το περιεχόμενο θα αφήσουν κι άλλα υγρά τα ίδια τα φασολάκια και θα γεμίσει το βάζο. Χρειάζονται όμως μια κοφτή κουταλιά της σούπας αλάτι πριν κλείσουμε τα βάζα και καλό καθάρισμα στο στόμιο των βάζων. Μπορούμε επίσης να βράσουμε τα βάζα μέσα σε χύτρα ταχύτητος στο 1 για 30 λεπτά για τέλεια κονσερβοποίηση. Η συνταγή σας ήταν πολύ ωραία και έλειπε από την μπλογκόσφαιρα:))