Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Ταχινοπιτάκια -Μηλοπιτάκια εύκολα



Αυτό το καιρό θέλω να φτιάχνω εύκολα πράγματα στη κουζίνα αφήνοντας τα..δύσκολα στον άνδρα μου και τη κόρη μου. Εγώ παλιά νοικοκυρά στη κουζίνα ( και στην ηλικία) θέλω γρήγορες λύσεις για ένα κέρασμα στο σπίτι που να τρώγεται ευχάριστα χωρίς να σε ..γλυκαίνει πολύ  να μη χρειάζεται και ψυγείο για αποθήκευση!
Πανεύκολη συνταγή για όσες αγαπούν το ταχίνι .
Αγόρασα ένα πακέτο σφολιάτα φρέσκια όχι κατεψυγμένη  γιατί την βρίσκω πιο όμορφη στη γεύση. Το πακέτο ως γνωστό έχει 2 φύλλα και είχα στο νου μου για το καθένα διαφορετική κατασκευή!!

Ταχινοπιτάκια
Υλικά:
1 φύλλο σφολιάτας
3-4 κουτ. σούπας ταχίνι
1 μπολ καρύδια
4-5 κουτ. σούπας καστανή ζάχαρη
λίγη κανέλα
1 μπολ σταφίδες



Παρασκευή:
Απλώνω το φύλλο, και αλείφω επάνω του το ταχίνι.


Ρίχνω τη καστανή ζάχαρη να πάει παντού.


Ρίχνω και τα σπασμένα καρύδια σε μέτριο μέγεθος


Προσθέτω παντού τις σταφίδες


Αρχίζω να το τυλίγω στο μέγεθος που βλέπετε.


Λίγο πριν κλείσει προσθέτω και λίγη κανέλα.


Τα κόβω σε κομμάτια στα 2- 3 εκατο. και μετά αλείφω με πινέλο ταχίνι να πάει παντού ώστε να κολλήσει η ζάχαρη.


Ρίχνω με το χέρι λίγη ζάχαρη στο καθένα και λίγο καρύδι


Ακριβώς 25 λεπτά φίλες μου στους 175 βαθμούς με αέρα.


Έγιναν καταπληκτικά, φαγώθηκαν από τις φίλες που ήρθαν να με δουν , η γλυκύτητα τους στα δικά μου μέτρα μα..αν πάτε με τα μέτρα του άνδρα μου θα βάλετε λίγη περισσότερο ζάχαρη γκλάσο βανίλιας.
Εδώ φίλες μου έρχεται η ..2η συνταγή για το 2ο φύλλο που είναι αποκλειστικά δωράκι για τον Δημήτρη μου που λατρεύει τις μηλόπιτες.

Μηλοπιτάκια


Υλικά:
Αγαπημένο φρούτο του άνδρα μου!!!
2 μήλα
1/2 κούπα καρύδια τριμμένα μέτρια
1/2 κούπα σταφίδες
5- 6 κουτ. σούπας ζάχαρη καστανή 
κανέλα και γαρύφαλλο
1 σφηνάκι κονιάκ
1 φύλλο σφολιάτας 


Παρασκευή:
Τρίβω στο ρεντέ τα 2 μήλα μέσα σε ένα βαθουλό πιάτο


Προσθέτω όλα τα υπόλοιπα υλικά. Καρύδια , σταφίδες, κανέλα και γαρύφαλλο, ζάχαρη και..λίγο κονιάκ.


Απλώνω όπως βλέπετε το περιεχόμενο στη σφολιάτα.


Τα κάνω ρολό και τα κόβω σε μεγάλα κάπως κομμάτια. Αλείφω επάνω του λίγο νερό και ρίχνω με το χέρι τη καστανή ζάχαρη .


Πανεύκολο φίλες μου, ψήθηκε σε 30 λεπτά στους 175 βαθμούς αέρα. Προαιρετικό μα αν θέλετε όπως έκανα εγώ βάλτε και άχνη επάνω τους  .


Δεν δοκίμασα ούτε..μπουκιά, τα πήρε μπροστά του το...καμάρι μου  στη τηλεόραση και τα υπόλοιπα μαζί του στο κτήμα λέει!!! Όμως αυτή είναι η χαρά κάθε συζύγου, ο έρωτας βλέπετε περνάει ΚΑΙ...από το..στομάχι!!!
Αχτιδένια φιλάκια

4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Χρόνια σας Πολλά!
Καλό Μήνα!

Από την τρελο-Νιου γιόρκ... Ευχές και αγάπη.

Υιώτα

Αστοριανή...

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα! Καλό και το ταχίνι αλλά το μήλο άλλο πράγμα!!!
Καλό μήνα!!!

...irida... είπε...

πωπω!τι μου κανεις τωρα!!!θα ...κλεψω ...συγνωμη ....καιτις δυο συνταγες!!!υπεροχα!!!!ευχαριστουμε!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ για το 2018...
να ζούμε να χαιρόμαστε...
να ζούμε... σκέτα...
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!