Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Μαγειρίτσα


Την έκανα τη Μαγειρίτσα μου.. και μένει μόνο να βάλω το  αυγολέμονο τη τελευταία στιγμή.Παραδοσιακή  Πασχαλινή σούπα που μου αρέσει ιδιαίτερα αν και τα κορίτσια μου δεν την θέλουν εγώ πεισματικά την κάνω για τους δυό μας και για μία γειτόνισα που δεν έχει κανένα και μου την ζητά καθιερωμένα τέτοια μέρα!
Υλικά:
1 συκωταριά ( απο όπου αφαιρείτε εσείς το συκώτι)
1 κιλό αντεράκια
3 ματσάκια φρέσκα κρεμμυδάκια ( δηλαδή 15 κρεμμυδάκια)
1 ματσάκι άνηθο
1/4 απο το ματσάκι δυόσμο
1 ξερό κρεμμύδι
1 μικρή κουταλιά Φυτίνη ( βγάζουν λάδι τα γλυκάδια)
1/2 λεμόνι χυμό
1 χούφτα ρύζι καρολίνα
αλάτι πιπέρι
Κόβω την συκωταριά σε μικρά - μικρά κομματάκια με το ψαλλίδι της κουζίνας.Πρώτα όμως έχω καθαρίσει καλά τα έντερα αναποδογυρίζοντας τα με ένα ..καλαμάκι απο χυμό(!), τα ξεπλένω στο τέλος με νερό και μπόλικο λεμόνι ( χυμό έτοιμο), τα πλέκω πλεξουδάκια και τα ζεματώ πετώντας τιο νερό 2 φορές. Μετά κόβω τις μεγάλες πλεξούδες σε μικρά ομματάκια 3 εκατ.. Το ζεμάτισμα το κάνω καισ ε όλα τα κομματάκια της συκωταριάς.Μέσα κόβω και μία σκέπη του αρνιού σε μικρά κομματάκια. Εν συνεχεία κομματιάζω τα κρεμμυδάκια  και το ξερό κρεμμύδι, τον άνηθο και τον δυόσμο και τα βάζω όλα στη κατσαρόλα με μπόλικο νερό .Μόλις πάρει καλή βράση ρίχνω και το χυμό απο το λεμόνι και την χούφτα το ρύζι. Μετά αφήστε το σε σιγανή φωτιά μέχρι το βραδάκι να γίνει με το πάσο της και έλος γυρνώντας απο την Ανάσταση κάντε το αυγολέμονο και....
ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ..ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ  φίλοι μου και του χρόνου!

2 σχόλια:

ιρινι είπε...

Λαχταριστή η μαγειρίτσα σου Αχτίδα μου!!Ευχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ευχαριστώ καλή μου , έγινε υπέροχη!